WIOSKA STACJA MARZEŃ | przedszkole
ul. Al. 29 listopada 32, Kraków
2l.5m.
-
6l.Wiek
Maks. liczba dzieci w placówce
Bliskościowe przedszkole w Krakowie na Śródmieściu. Bez kar i nagród, komunikacja bazująca na NCV. Przedszkole Reggio Emilia z elementami pedagogiki Montessori. Łagodna adaptacja z obecnym rodzicem. Wsparcie specjalistów. Indywidualne podejście i podążanie za dzieckiem.
Typ placówki
przedszkole
Maks. liczba dzieci w grupie
15
Maks. liczba dzieci na opiekuna
8
Maks. liczba dzieci w placówce
29
Opieka w niepełnym wymiarze czasu
brak
Dofinansowania
nie
Wpisowe
800 zł
Języki
angielski
1600 zł
Miesięcznie
-
Opłaty dodatkowe
19 zł / dziennie podstawowe 20 zł / dziennie z wkluczeniami
Wyżywienie
O miejscu
Przedszkole: Kraków, Śródmieście
▪️ W tym miejscu jest również żłobek dla dzieci w wieku 1–3 lata Wioska Stacja Marzeń
▪️ Sprawdź nasze aktualne promocje czesnego i wpisowego, kontaktując się z Wioską (formularz i numer telefonu po prawej stronie).
Co otrzyma u nas Twoje dziecko?
▪️ indywidualny plan adaptacyjny, realizowany z uwzględnieniem tempa i potrzeb dziecka, adaptację z udziałem i obecnością rodzica - tak długo jak potrzebuje tego dziecko
▪️ opiekę bliskościową, komunikację bazującą na Porozumieniu bez Przemocy, podążanie za zainteresowaniami dziecka
▪️ możliwość korzystania z różnorodnych metod edukacyjnych, w tym z podejścia Reggio Emilia
▪️ wiele aktywności motywowanych zainteresowaniami dziecka, bez zmuszania do udziału w nich
Co otrzymasz u nas jako rodzic?
▪️ codzienny kontakt z opiekunami
▪️ możliwość konsultacji z psychologiem
▪️ uczestnictwo w kręgach rodziców oraz spotkaniach z dyrektorem, bycie częścią społeczności rodziców
▪️ zaproszenia na pikniki rodzinne i warsztaty dedykowane rodzicom
Czego nie robimy?
▪️ nie zmuszamy dzieci do drzemki, każde dziecko może odpoczywać zgodnie z własnymi potrzebami
▪️ nie stosujemy kar i nagród, preferujemy model oparty na wzajemnym szacunku i zrozumieniu
To miejsce jest dla Was, jeśli...
▪️ szukasz placówki z indywidualnym podejściem do adaptacji i prowadzeniem jej w naprawdę łagodny sposób
▪️ cenisz bliskościową opiekę i Porozumienie bez Przemocy (NVC)
▪️ chcesz, aby Twoje dziecko rozwijało się w środowisku wspierającym jego zainteresowania
To miejsce może nie być dla Was, jeśli...
▪️ oczekujesz stałego, niezmiennego planu miesiąca czy tygodnia, ponieważ wiesz, że Twoje dziecko lepiej odnajduje się w ściśle ustalonym rytmie
▪️ nie masz gotowości do angażowania się w życie przedszkolne Twojego dziecka i tworzenia społeczności z innymi rodzicami
Wioska Stacja Marzeń należy do sieci żłobków i przedszkoli BLISKO, oferujących opiekę i edukację opartą na empatii i szacunku do dziecka, budowaniu relacji i współpracy z rodzicami. Mamy zarówno żłobki w Krakowie, jak i przedszkola w Krakowie należące do BLISKO. Zachęcamy, aby rodzice będący w trakcie rekrutacji do przedszkola w Krakowie odwiedzili i poznali nasze placówki, a także pracujących tam pedagogów. Zapraszamy do poznania i doświadczenia zupełnie nowej jakości w edukacji wczesnodziecięcej w przedszkolu Reggio Emilia, w którym łączymy też elementy Porozumienia bez Przemocy i rodzicielstwa bliskości.
Właściciele
BLISKO
właściciel Wioski
Jesteśmy profesjonalistami z pasją. Łączymy różnorodne kompetencje i zainteresowania z obszarów: pedagogiki, psychologii, neurobiologii, ale też designu czy architektury wnętrz. Jesteśmy też rodzicami. Mamy tę wspaniałą możliwość, by nasze pomysły na bieżąco sprawdzać z najbardziej wymagającymi i bezwzględnie szczerymi ekspertami – naszymi dziećmi. Korzystamy z tej możliwości i przyjmujemy feedback z pokorą i wdzięcznością. Działamy w szacunku do różnorodności i praktykujemy komunikację w ramach Porozumienia bez przemocy. Poza tym, że dajemy know-how i wsparcie w otwieraniu oraz prowadzeniu miejsc opieki i edukacji znanych w całej Polsce jako Wioski, prowadzimy też własne żłobki i przedszkola. Wioska Stacja Marzeń jest właśnie naszą placówką, w której realizujemy i rozwijamy podejście BLISKO.
Izabela Jodłowska
dyrektorka
Jestem absolwentką studiów pedagogicznych o specjalizacji edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna, a także wczesne wspomaganie rozwoju dziecka. Posiadam również kwalifikacje z zakresu zarządzania w oświacie oraz certyfikat terapeuty komunikacji alternatywnej. Swoje umiejętności zawodowe rozwijałam, pracując w żłobku oraz jako nauczyciel i terapeuta w przedszkolu terapeutycznym. Doświadczenie w prowadzeniu placówki nabyłam na stanowisku dyrektora placówek przedszkolnych i żłobkowych. Moim celem jako dyrektora jest zapewnienie dzieciom najwyższych standardów opieki, edukacji oraz wsparcia wychowawczego. Jestem osobą otwartą, pełną energii, co pozwala mi na twórcze podejście do pracy z dziećmi. W codziennej pracy chętnie wykorzystuję ukończone przeze mnie kursy z sensoplastyki oraz plastyki ekspresywnej, które wspierają rozwój dzieci poprzez zabawę i twórcze działania. Poza obowiązkami zawodowymi rozwijam swoje pasje artystyczne, takie jak projektowanie i szycie, aranżacja wnętrz oraz wizaż.
Pedagodzy i opiekunowie
Karolina Dobrowolska
pedagog główny
Praca z dziećmi to nie tylko moja pasja, ale i powołanie. Uważam, że każde dziecko jest wyjątkowe i zasługuje na indywidualne podejście, które pomoże mu rozwijać się w jego własnym tempie. Bardzo cenię przyrodę i każdą wolną chwilę staram się spędzać na świeżym powietrzu. Moją największą pasją są wycieczki po górach, gdzie mogę podziwiać piękno natury i odnajdywać spokój. Wierzę, że kontakt z naturą jest niezwykle ważny dla zdrowia i rozwoju dzieci. Dlatego w mojej pracy staram się organizować jak najwięcej zajęć na świeżym powietrzu, w trakcie których dzieci mogą poznawać otaczający je świat, rozwijać swoją ciekawość. Uwielbiam odkrywać nowe miejsca, poznawać różnorodne kultury i tradycje. Każda podróż to dla mnie okazja do nauki i zdobywania nowych doświadczeń, które staram się potem wykorzystywać w pracy z dziećmi. Chciałabym przekazywać dzieciom zamiłowanie do odkrywania świata, otwartość na różnorodność oraz szacunek do innych kultur. Jestem osobą ciepłą, cierpliwą i empatyczną. Zależy mi na tworzeniu bezpiecznej i przyjaznej atmosfery, w której każde dziecko będzie czuło się akceptowane i kochane.
Adrianna Kobel
wice dyrektorka
Ukończyłam studia magisterskie na kierunku pedagogika o specjalności edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne, na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, a także studia podyplomowe z Zarządzania w Oświacie. Posiadam uprawnienia do prowadzenia zajęć z zakresu. W ramach praktyk miałam okazję pracować również z dziećmi z zaburzeniem układu nerwowego. Staram się poszerzać swój warsztat pracy o ciekawe kursy i szkolenia. Ważne jest dla mnie, aby dzieci mogły swobodnie się rozwijać, cieszyć poznawaniem świata i czuły się zrozumiane. Każdego dnia staram się stworzyć dzieciom w przedszkolu miłą i życzliwą atmosferę, aby poczuły się bezpiecznie jak w domu. Uwielbiam wywoływać uśmiech na twarzy dzieci poprzez kreatywne zabawy. Z przedszkolakami w wiosce brudzimy się do woli, lepimy z gliny, powstają różnorodne masy plastyczne, a całe nasza sala zamienia się w miejsce gdzie doświadczamy wszystkimi zmysłami. Prywatnie uwielbiam jazdę na rowerze, szczególnie w naturze, podróże oraz teatr. Interesuję się również cukiernictwem, a moje słodkości rozdaję najbliższym. W życiu kieruję się mottem: Bądź takim człowiekiem, jakiego sam chciałbyś spotkać na swej drodze.
Wioletta Szczepanowska
pomocnik pedagoga
Posiadam 12-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi od 2,5 - 8 lat. Bliskie jest mi podejście porozumienia bez przemocy. Dzieciom daję tyle wsparcia i zrozumienia, ile go potrzebują. W pracy z dziećmi kieruję się kreatywnością - pokazuję dzieciom, że ogranicza nas tylko wyobraźnia, a bariery mamy jedynie w głowach! Jestem człowiekiem wielu pomysłów - potrafię odpowiednio zmotywować dzieci, by ze zwykłego pudełka powstał instrument, pudełko pełne skarbów, a nawet niesamowity prezent. Dzieci chętnie aktywnie spędzają ze mną czas i dostają tyle tulenia, ile potrzebują! Uwielbiam się rozwijać, chętnie biorę udział w kursach. Prowadzę wiele zajęć dodatkowych, takich jak: język migowy, arteterapia, a nawet sensoplastyka. Mam doświadczenie w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu i różnymi zaburzeniami. W wolnych chwilach lubię czytać książki o tematyce rozwoju osobistego, lubię tworzyć książeczki sensoryczne, chodzić na basen. Uwielbiam książki, świeczki i.. przeróżne kursy, które wykorzystuję w praktyce.
Lokalizacja
Poniedziałek
8:00 - 17:00
Wtorek
8:00 - 17:00
Środa
8:00 - 17:00
Czwartek
8:00 - 17:00
Piątek
8:00 - 17:00
Sobota
zamknięte
Niedziela
zamknięte
Żywienie
Dieta
wegańska, wegetariańska, bezglutenowa, podstawowa, bez laktozy, bez cukru
Jedzenie dostarczane przez:
firma zewnętrzna (catering)
Opłata za wyżywienie
19 zł / dziennie podstawowe 20 zł / dziennie z wkluczeniami
Podejście żywieniowe
dopasowane do dziecka
Wsparcie dla karmienia piersią
tak
Wspierane alergie
laktoza, cytrusy, ryby i owoce morza, orzechy, jajka, gluten
Program i podejście edukacyjne
Podejście edukacyjne
filozofia Reggio Emilia
Rożnorodność i inkluzja
tak
Reagowanie na zmiany klimatyczne
tak
Zerówka
tak
Realizacja podstawy programowej
tak
Języki
angielski
Forma nauczania języków
-
Komunikacja NVC
tak
Dane operacyjne
Polityka zdrowotna
dzieci z objawami (katar i kaszel) mogą przychodzić, jeśli jest zaświadczenie od lekarza, że nie zarażają
Wymagany dowód szczepienia
tak
Chusty niemowlęce w użyciu
-
Pieluchy w użyciu
-
Nauka toalety
tak
Rodzic obecny podczas adaptacji
rodzic obecny tyle, ile potrzebuje dziecko
Przerwa wakacyjna
2 tygodnie
Dofinansowanie na dziecko
-
Zniżka dla rodzeństwa
czesne dla kolejnego dziecka 10% mniejsze
Zniżka w przypadku nieobecności
brak
Wypowiedzenie
1 miesiąc
Rutyna dnia
dopasowana do dziecka
Drzemka
dostosowana do potrzeb dzieci - określona pora, inne spokojne aktywności jeśli dziecko nie śpi
Zajęcia na świeżym powietrzu
prace w ogrodzie, wycieczki plenerowe, kuchnia błotna
Czas na świeżym powietrzu
codziennie - również gdy pada deszcz i jest zimno
Plac zabaw / ogród / park
własny ogród, własny plac zabaw
Aplikacja do kontaktu z rodzicami
tak
Grupy mieszane wiekowo
tak, przez cały dzień i podczas wszystkich aktywności
Wsparcie potrzeb specjalnych
Wspierane potrzeby
zaburzenia SI
Aktywności terapeutyczne wliczone w czesne
porada psychologiczna, zajęcia logopedyczne
Specjaliści
psycholog, logopeda
Wsparcie rodziców
psycholog, warsztaty
Aktywności terapeutyczne dodatkowo płatne
-
Placówka integracyjna
nie
Harmonogram dnia
8:00 - 9:30
Śniadanie / prowokacje
9:30 - 10:20
Poranny krąg/ edukacja/ projekty
10:20 - 10:30
II śniadanie
10:30 - 11:00
Język angielski
11:00 - 12:30
Ogródek/spacer/zajęcia dodatkowe
12:30 - 13:00
Obiad
13:00 - 14:30
Relaksacja/ Zabawa swobodna
14:30 - 15:45
Podwieczorek
15:00 - 17:00
Zabawa swobodna
Verified by BLISKO PROTECT
Ta placówka przeszła proces weryfikacji. Oznacza to, że spełnia standardy bezpieczeństwa i jakości wyznaczone przez BLISKO.
Dowiedz się więcejWidzisz coś niepokojącego w tej placówce? Nie spełnia ona standardów BLISKO?
Regulamin płatności
1600 zł
Miesięcznie
tak
Wolne miejsca